veel gestelde vragen

Staat je vraag er niet tussen, laat het ons weten. Wij staan je graag te woord.

Omdat wij het belangrijk vinden dat jij tevreden bent met jouw aankoop, doen wij ons best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan zijn dat je een item wilt omruilen omdat je toch een andere kleurtje wilt of omdat de maat niet goed is. Daarom bieden wij aan onze klanten “Gratis omruilservice” aan.

Voor meer informatie over Gratis omruilen klik hier. Omruilen kan tot 14 dagen na ontvangst van uw pakket.

Heb je het artikel gebruikt, gewassen of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.

Bij ons kan je je product binnen 14 dagen retourneren. Voor meer informatie over retourneren klik op Retourneren

Na ontvangst van uw retour zullen wij uw bedrag binnen 5 werkdagen aan u terugstorten.

Heb je het artikel gebruikt, gewassen of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.

Sale items kunnen vanwege de hoge kortingen niet worden geretourneerd.

Je kunt deze wel omruilen voor een andere maat – mits deze nog aanwezig is. Neem voor het omruilen van een Sale item contact met ons op, via 0223 – 750 258, en vraag na of de gewenste maat nog op voorraad is.

Heb je het artikel gebruikt, gewassen of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.

Spaarpunten kunnen niet ingelost worden op Sale items.

Is jouw gewilde product uitverkocht en wil je weten wanneer deze weer op voorraad is? Dan kan je je inschrijven. Zodra het product binnen is, dan ontvangt u automatisch een mail van ons.

Ga naar het betreffende product en klik op “Kies uw maat” daar ziet u achter uw gewenste maat wat er niet meer is staan “geef me een seintje”. Zodra u daarop klikt, dan verschijnt het onderstaande plaatje. Hier kan u uw e-mailadres invoeren en klikken op “Toevoegen aan wachtlijst”.

Heeft u een andere vraag neem dan even contact met ons op. Tel 0223 750 268

Punten Sparen
Bij elke bestelling die je plaatst ontvang je 10% van je aankoopbedrag als cadeau. Voor iedere euro die je in de webshop besteed spaar je 1 punt.  Om je punten te kunnen opbouwen is het belangrijk dat je tijdens het afrekenen een account aanmaakt. Je verdiende punten worden dan automatisch in je account gezet die je bij je volgende bestelling kan verzilveren. Punten kunnen niet worden ingeleverd op SALE artikelen. Ingeleverde punten (of kortingscodes) worden bij retour teruggezet op je account.

Punten Verzilveren
Om je punten te kunnen verzilveren moet je ingelogd te zijn. Wanneer je ingelogd bent, kun je bij het afrekenen je Club Punten verzilveren.

Hoe lange blijven mijn Club Punten geldig?
Na elke aankoop verdien je Club Punten, deze punten zijn 120 dagen geldig.

Wat gebeurt er met mijn Club Punten bij retour?
Wanneer je Club Punten hebt gebruikt bij de aankoop van een artikel en je stuurt dit artikel retour, worden je Club Punten automatisch weer in je account gezet. Deze Punten kan je dan bij je volgende bestelling weer verzilveren.

Kunnen mijn Club Punten worden uitbetaald?
Club Punten kunnen niet worden omgezet in geld.

Kan ik mijn Club Punten overdragen?
Club Punten zijn gekoppeld aan een account en kunnen niet worden overgedragen.

Zodra wij uw retour hebben ontvangen, gaan we direct voor je aan de slag. Voor het verwerken van een retour na ontvangst, hanteren wij maximaal 3 werkdagen.

Ook staat uw aankoopbedrag na ontvangst van uw retour binnen 3 werkdagen op uw rekening.

Uiteraard is dat bij ons mogelijk. Je kan bellen met 0223 750 268.

Onze klantenservice helpt je uiteraard graag verder met je telefonische bestelling. Ook staan we je graag te woord wanneer je een vraag hebt over een product.

Als je op werkdagen voor 16:00 uur en zaterdag voor 14:00 uur besteld verzenden wij jouw bestelling dezelfde dag! In 99% van de gevallen heeft u uw pakket dan ook de volgende in huis 🙂

Bestellingen die zaterdag na 14:00 uur en op zondag worden besteld, verzenden wij op maandag. Je bestelling kun je dan dinsdag verwachten.

Jazeker, zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestiging per mail. Zodra wij je pakketje hebben ingepakt en verzonden ontvang je automatisch een mail met daarin de track&trace van PostNL van je pakket.

Omdat wij het belangrijk vinden dat jij tevreden bent met jouw aankoop, doen wij ons best om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan zijn dat je een item wilt omruilen omdat je toch een andere kleurtje wilt of omdat de maat niet goed is. Daarom bieden wij aan onze klanten “Gratis omruilservice” aan.

Voor meer informatie over Gratis omruilen klik hier. Omruilen kan tot 14 dagen na ontvangst van uw pakket.

Heb je het artikel gebruikt, gewassen of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.

Bij ons kan je je product binnen 14 dagen retourneren. Voor meer informatie over retourneren klik op Retourneren

Na ontvangst van uw retour zullen wij uw bedrag binnen 5 werkdagen aan u terugstorten.

Heb je het artikel gebruikt, gewassen of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.

Sale items kunnen vanwege de hoge kortingen niet worden geretourneerd.

Je kunt deze wel omruilen voor een andere maat – mits deze nog aanwezig is. Neem voor het omruilen van een Sale item contact met ons op, via 0223 – 750 258, en vraag na of de gewenste maat nog op voorraad is.

Heb je het artikel gebruikt, gewassen of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.

Spaarpunten kunnen niet ingelost worden op Sale items.

Is jouw gewilde product uitverkocht en wil je weten wanneer deze weer op voorraad is? Dan kan je je inschrijven. Zodra het product binnen is, dan ontvangt u automatisch een mail van ons.

Ga naar het betreffende product en klik op “Kies uw maat” daar ziet u achter uw gewenste maat wat er niet meer is staan “geef me een seintje”. Zodra u daarop klikt, dan verschijnt het onderstaande plaatje. Hier kan u uw e-mailadres invoeren en klikken op “Toevoegen aan wachtlijst”.

Heeft u een andere vraag neem dan even contact met ons op. Tel 0223 750 268

Punten Sparen
Bij elke bestelling die je plaatst ontvang je 10% van je aankoopbedrag als cadeau. Voor iedere euro die je in de webshop besteed spaar je 1 punt.  Om je punten te kunnen opbouwen is het belangrijk dat je tijdens het afrekenen een account aanmaakt. Je verdiende punten worden dan automatisch in je account gezet die je bij je volgende bestelling kan verzilveren. Punten kunnen niet worden ingeleverd op SALE artikelen. Ingeleverde punten (of kortingscodes) worden bij retour teruggezet op je account.

Punten Verzilveren
Om je punten te kunnen verzilveren moet je ingelogd te zijn. Wanneer je ingelogd bent, kun je bij het afrekenen je Club Punten verzilveren.

Hoe lange blijven mijn Club Punten geldig?
Na elke aankoop verdien je Club Punten, deze punten zijn 120 dagen geldig.

Wat gebeurt er met mijn Club Punten bij retour?
Wanneer je Club Punten hebt gebruikt bij de aankoop van een artikel en je stuurt dit artikel retour, worden je Club Punten automatisch weer in je account gezet. Deze Punten kan je dan bij je volgende bestelling weer verzilveren.

Kunnen mijn Club Punten worden uitbetaald?
Club Punten kunnen niet worden omgezet in geld.

Kan ik mijn Club Punten overdragen?
Club Punten zijn gekoppeld aan een account en kunnen niet worden overgedragen.

Zodra wij uw retour hebben ontvangen, gaan we direct voor je aan de slag. Voor het verwerken van een retour na ontvangst, hanteren wij maximaal 3 werkdagen.

Ook staat uw aankoopbedrag na ontvangst van uw retour binnen 3 werkdagen op uw rekening.

Uiteraard is dat bij ons mogelijk. Je kan bellen met 0223 750 268.

Onze klantenservice helpt je uiteraard graag verder met je telefonische bestelling. Ook staan we je graag te woord wanneer je een vraag hebt over een product.

Als je op werkdagen voor 16:00 uur en zaterdag voor 14:00 uur besteld verzenden wij jouw bestelling dezelfde dag! In 99% van de gevallen heeft u uw pakket dan ook de volgende in huis 🙂

Bestellingen die zaterdag na 14:00 uur en op zondag worden besteld, verzenden wij op maandag. Je bestelling kun je dan dinsdag verwachten.

Jazeker, zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een bevestiging per mail. Zodra wij je pakketje hebben ingepakt en verzonden ontvang je automatisch een mail met daarin de track&trace van PostNL van je pakket.

2
    2
    Uw Winkelwagen
    basic-travelbroek-in-een-licht-grijze-kleur-van-het-merk-angelle-milan
    210+ klanten hebben dit ook gekocht
    blazer-van-travelstof-in-basic-lichtgrijs-van-angelle-milan
    72+ klanten hebben dit ook gekocht