Winkelwagen

Heb je een klacht?

Wij lossen het graag op!

Heb je een klacht over een artikel, over de afhandeling van je bestelling of een andere klacht over Fashion to Fashion, neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan per mail info@fashiontofashion.nl of telefonisch 0223 750268. Wij proberen jouw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen. De totale termijn om een klacht op te lossen zal nooit langer dan 5 dagen duren. Om je goed te kunnen helpen, willen we graag bij het eerste contact alle benodigde gegevens zoals het bestel nummer, klantnummer, het artikelnummer etc.

Verkeerd artikel ontvangen?

Waar mensen werken worden fouten gemaakt. En dat klopt. Hoewel we je bestellingen met veel zorg voorbereiden, komt het ook weleens voor dat er een verkeerde artikel wordt ingepakt. Heb je een artikel ontvangen dat je niet hebt besteld? Bel naar 0223 750268 of mail even naar info@fashiontofashion.nl en we zorgen dat je zo snel mogelijk het juiste artikel  kosteloos ontvangt!

Garantie

Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Neem voordat je het artikel retour stuurt, contact op met onze klantenservice via info@fashiontofashion.nl. De verzendkosten nemen wij voor onze rekening!

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Leidt uw klacht niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.